Söt!

Sötaste barnet i världen, ja det har jag! Jag tror ju även om jag tycker Gustav är det absolut sötaste som finns så känner nog alla mammor detta. Och det är ju helt rätt så skall det ju vara.

 

Nu har vi i alla fall haft det lugnt här hemma ett tag, röntgen gick bra och Gustav skötte sig exemplariskt. Nu är det bara väntan på att de skall ringa och berätta hur det såg ut. Självklart är det en aning oroligt men jag vet inte jag har en bra känsla.

 

Ikväll skall vi hem till mormor och äta musslor, njä vare sig jag eller Gustav kommer att deltaga i det utan det är Fredrik som vill. Jag skall äta krabba istället!

 

På måndag är det så dags för Gustav att börja på förskola, kommer nog att kännas konstigt men även bra på något vis.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin Dahlén

Åh, det är stort att börja förskolan! Kommer gå jätte bra, men det är verkligen en milstolpe. Känns konstigt att lämna över sitt barn till någon annan i början.



Lycka till, kramis!

2010-09-19 @ 19:45:28
URL: http://malindahlen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0