Dagis, nej förskola heter det ju ,)

Vi har börjat på dagis :)

 

Ja vad tycker vi om det? Jo jag tycker det är jobbigt att det snart är dags att gå tillbaka till det normala livet igen dvs jobb! Gustav verkar nog tycka det vara intressant även om han idag blev lite ledsen när jag på prov var iväg en liten liten stund. Fast det går nog bra och jo jag kan säkert överleva att lämna Gustav ensam hos andra!

 

Idag fyller Fredrik år!! Och han vet inte vad han får i present av mig och Gustav, men det vet vi :D

 

En sådan här:

 

 

 

 

 

Jo föresten bada är skitkul!!!!

 

 

 

Och att stå upp i badet är ännu roligare för då säger mamma till :O

 

 

Och då får man väl sätta sig ner..

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0