Sommar!

Jag tror att denna sommar kommer att bli den bäst i mitt liv! Jag tror verkligen på det. Jag ser framemot allt nytt som är framför mig och längtar tills det blir så varmt hela tiden som det var igår. Ser framemot att Gustav växer och att han snart kommer att försöka att gå. Ser fram emot när han säger sina första ord.

 

Denna helg har vi släppt hästar på betet och sedan tillbringat en hel del tid med att gå ut och titta på den underbara natur som finns i närheten där vi bor. Gustav tycker det är underbart och är med hela tiden och tittar på allt, pratar med allt! Sedan somnar han som en sten och sover så skönt att man nästan blir lite avundsjuk och vill också ligga nerbäddad i en vagn..

 

I fredags var vi på student och firade denna tjej!

 

Tilda!

 

Vi hade en verkligt trevlig kväll även om vädret kunde ha varit bättre! Det var iof väldigt skönt att komma inomhus. Roligt att träffa alla och Gustav skötte sig exemplariskt, eller rättare sagt jag tyckte han skötte sig exemplariskt ,)

 

Roligt att träffa Hanna igen och vi tycker verkligen att du skall komma hem igen nu!! Tack hela familjen Berg så väldigt mycket för den trevliga stunden och det kändes som om vi kunde stannat betydligt längre!!

 

 

Gustav och Anette i en givande diskussion!! :)

 

 

Gustav på turistbyrån!

 

Gustav sover skönt vid Odensjön!!

Här kan ni läsa mer om Odensjön

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0