Vårväder!!

Idag har det varit vårväder, helt underbart ända tills det började blåsa! Blåser gör det mycket här nere det har jag lärt mig under alla dessa år jag bott i Skåne nu!

 

Så från att ha varit underbart vårväder i morse så blev det riktigt kallt trots 12 grader.

 

Idag var vi iväg och handlade igen, Gustav fick en rolig klosshink som han skall stoppa ner klossar i olika former i olika hål! Den var tydligen rolig för han skrattade högt när han fick skaka på den.

 

 

 

Igår fick han dessutom en jättefin Lundmyr overall. Han är jättefin i den trots att han kantrade precis innan jag skulle ta bilden ♥

 

 

 

Nu är det bara ikväll och imorgonbitti kvar med penicillinet och det är så skönt att få sluta med att tvinga i honom något som jag själv vet smakar hemskt som han dessutom gör allt för att slippa få i sig

 

 

 

Idag fick Gustav för första gången se på när jag red och det var tydligen enormt roligt för varje gång jag kom nära skrattade han. Jag vet inte vad som var roligt, jag med hjälm eller hästen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0