Jo det var det ändå!!!

Öroninflammation alltså. Inatt kl 4 åkte vi akut in till barnakuten i Lund då han hostade väldigt obehagligt, hostattackerna avslutades med att han skrek och då fick jag nog och åkte på studs. Inte skall min lille gullebäbis ha så ont att han skriker när han hostar.

Kl 8 imorse så kom läkaren som verkligen var hur trevlig som helst, han lyssnade på det jag berättade och gjorde verkligen en genomgående undersökning av Gustav. Och mycket riktigt! Öroninflammation OCH en allmän infektion, både röd i öronen och i halsen. Stackars lilla Gustav..

Nu är det Kåvepenin som gäller och jag hoppas att det verkar snart.

 

Väl hemma så blev han hur glad som helst en lång stund, så lång stund så att han kunde pilla lite på pappas förstärkare där han hittade roliga saker.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan som avslutning hittade han OCH Alice något intressant i kaminen (nej det var inte tänd ,))

 

 

 

Gustav hittade hantaget och Alice hittade, ja vaddå???

 

 

Sedan bytte de plats :)

 

 

 

Sedan blev Gustav trött och ville ha en kram *pussar*

 

 


Kommentarer
Postat av: Catarina

Lille gubben och stackars dig Tessan! Jag kommer ihåg hur ont det gjorde när jag var liten! Jag fick det alltid, varenda sommar, när familjen åkte till Italien och badade. Jag kommer ihåg de kalla, vitrappade väggarna och metallborden i undersökningsrummen. Så rädd som jag som var då.. Krya snabbt på dig min lilla "son"!

2010-03-26 @ 21:18:43
Postat av: Malin

Hoppas han kryar på sig snabbt med penicillinet. Tack för kramen på fb...värmer lika mycket som vanligt <3.



Måste bara berätta att Gustav har en likadan gåstol som Filip. Hajade till lite när jag såg den... Visst är de underbara att skåda när de börjar kunna ta sig runt lite. Spännande att upptäcka livet!



Stor kram till er båda

2010-03-29 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0