En helt vanlig onsdag

Gustav har fått en gunga! Ja jag har faktiskt inhandlat en sådan trots att han inte kommer att kunna använda den än på länge, tror jag. Men jag tyckte den var söt! Dessutom finns det en liten piptuta på den :))

 

 

 

Idag har vi fotat. En naken Gustav! Har ju hela tiden velat ha en sådär fin bild att hänga på väggen men har liksom aldrig fått tummarna loss. Idag körde jag en prov variant av hur och kanske på vilket sätt bilden skulle bli bäst. Bilden nedan är inte slutresultatet utan jag luskar vidare på hur jag vill att den skall vara

 

 

 

Han är söt min lilla son, undrar var han fått det ifrån??? Kanske sin pappa! Ett försök att vara tillsammans :)

 

 

 

 

 

I söndags var vi borta hos grannarna och åt en underbar middag. Lax! Gustav var jättegullig hela kvällen och jag som fått tag i kameran fotade en hel del. Så här oerhört populär är man när man är liten och söt!!

 

 

 

Gustav ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0