En vanlig dag

En helt vanlig dag har det varit idag förutom att jag åkte 1,5 mil för att handla och kommer på att plånboken ligger i hästlastbilen. Tjooho eller vad säger man?

 

Tur var det att jag hade lite skrammel i fickan så jag kunde handla lite mat till Gustav annars hade jag väl kokat över både av värmen och av ilska på mig själv :)

 

Förra lördagen i nästan 36grader värme var jag och tävlade i Danmark, de hade lovat regn så Gustav skulle få åka med. Nejdå istället blev det 36grader och vindstilla, tusen bromsar och andra små otäcka djur. Gustav fick vara i skuggan hela tiden och tyckte det var helt ok. Jag svettades som en ja jag vet inte vad.

 

 

 

 

Åka båt var roligt och Gustav håller biljetten redo ♥

 

På söndagen så skulle vi åka till Falsterbo men så blev det inte. Istället åkte vi upp till Familjen Berg och tog en fika. Och där fick Gustav flirta lite med både Tilda och de små kissarna

 

 

 

 

 

Vaaaarmt är det! Så det bästa man kan göra är att plaska i polen :)



Klappa händer är något nytt

 

 

 

 

 

 

En fin dag avslutades med grillning


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0