Vi har börjat morra

Ja just precis det, vi har börjat att morra! Hur många gör det? Alla andra jollrar gulligt med sina ljusa klara röster medan jag har ett barn som morrar med värsta basrösten :0

 


 

Denna vecka har vi varit borta på kalas, eller rättare sagt jag kalasade och Gustav satt och tittade på. Vi, dvs jag min sambo och min mamma åt fondue hos Andreas och Kenny! Jättetrevligt och roligt, så roligt att Andreas var tvungen att ofrivilligt prova Gustavs babysitter!!! Jag kan tala om att den inte är gjort för några större viktklasser. Så nu har Gustav ingen babysitter längre (jodå det har han men inte just den)

 

Jag har varit lat denna vecka, känner mig rätt hängig precis som innan man blir sjuk så jag hoppas verkligen inte att det är så. Vill inte vara sjuk. Var sjukskriven hela graviditeten så jag tycker att nu skall jag vara frisk hela detta år.

 

Idag har vi badat för andra gången och det gick riktigt riktigt bra! Det gör mig så glad. Hoppas nu verkligen att det släppt så att han tycker det är roligt att bada igen.

 

 

Med pappa

 

Fd babysitter

 

 

 

 

Lilla Alice

 

 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin och Jocke Filips mamma och pappa

Asså, underbara Gustav! Å, vad du fick oss att skratta. Så mycket har vi inte skrattat på väldigt länge.

Tack fantastiska söta lilla du, det behövde vi så otroligt mycket.

Många kramar till dig och din fina familj



ps. ni kanske ska sluta kolla på exorcisten? ;)

2010-01-23 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0