Febernatt

Inatt var ingen bra natt eller kväll heller för den delen :( Gustav fick en reaktion på sin vaccinering vilket gav honom jättehög feber som slutade i kramper i början av natten.

 

Stackars liten gulleplutt.

 

Han fick panodil men det hjälpte inte värst mycket utan han blev väldigt ledsen efter ett tag och grät en lång stund på kvällen. Jag gick och la mig med honom i sängen och strök honom försiktigt över pannan och kinden och då lugnade han sig en stund och somnade precis så länge så jag han ut till våra gäster och sätta mig i soffan en liten liten stund.

 

Natten blev som den blev och det kändes väldigt jobbigt att inte kunna göra något för honom. Man fick mest ligga bredvid honom och försöka att lugna ner.

 

Nu verkar den värsta febern ha lagt sig och just nu sover han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0