Depeche Mode

Javisst nostalgitripp som bara den :) Depeche Mode i Malmö igår kväll!!

 

 

 

Lite såg jag men för det allra mesta så såg jag detta:

 

 

Ja just det ryggar på långa killar :O

 

Såg ju dem när för mer än 20år sedan så det var skitkul att se dem igen, de har blivit äldre men så även jag *ler* Gillar ju deras äldre låtar bäst och blev lite besviken att de inte körde Black Celebration, People Are People, Blasphemous Rumours eller Just Can't Get Enough men men man kan ju inte få allt. En del gamla blev det dock. Det roligaste var nog när Dave sjöng fel och de var tvugna att spela om låten, rätt roligt faktiskt. Kvällens höjdpunkt för mig var Stripped, Walking in my shoes, Personal jesus, Home, I feel you, In your room och A question of time


Gullebäbis fick vara hemma med mormor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0