Den 2 Januari

Det har varit kallt, jättekallt. Sådär kallt som det bara brukar vara uppåt landet, rimfrost på varenda gren. Så oerhört vackert.

 

Saknar ibland en riktig vinter, men bara ibland.

 

Igår blev Gustav dålig på kvällen fick upp all välling han ätit under eftermiddagen kvällen. Jag blev helt nerkräkt och även soffan. Visst han har kräkts ibland men inte som igår. Blev vansinnigt nervös att något var fel men han blev lugn efter ett tag och somnade sedan. Sov hela natten och vaknade vid halv sju tiden för att han var hungrig. Kan ju ha varit för att jag bytt till en dinapp med större hål i? Jag hoppas det!


Köp den! Det skall jag.
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=37116

Ikväll skall vi på middag blev precis bortbjudna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0