Bada

Gustav älskling! Nu händer det en hel del märker man, fötter och händer utforskas och de första vändningarna på filt har även lyckats

 

Han vill även gärna stå upp när man håller i honom och han är faktiskt riktigt stark. För min del få han gärna vänta med att stå upp ett tag till.

 

Idag har vi dessutom badat för första gången tillsammans, han fick ju lite vattenskräck ett tag så vi har inte kunnat bada honom på någon månad. Varför vet jag inte, vi gjorde inget konstigt den gången han blev rädd. I vilket fall som helst så har han total vägrat att bada blivit hur ledsen som helst så vi har skippat det helt enkelt. Tvättlappar och bunke med vatten har gått bra det med.

 

Idag var han mycket tveksam först men eftersom jag satt i vattnet så gnydde han bara lite först för att sedan faktiskt våga röra benen lite i vattnet, stor framgång!!

 

Imorgon är det dags för mätning och vägning, 5månaders kontroll, skall bli spännande att se hur han ligger nu på kurvorna.

 

 

Hittade något roligt

 

Första gången med pipmugg ♥

 

På väg bort i min fina Lundmyr

 

Min babybjörn Active som nästan är för lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0