V.29!

Ja nu har ännu en vecka gått och Gustavs ett års dag närmar sig med stormsteg. Jisses redan stora kille på hela ett år!!! ,)

 

Veckan som var hände det en hel del vi hade kort besök från Gustavs kusin Moa och hennes pappa tillika Fredriks bror Joakim från Korea. Det är alltid roligt att träffa dem och det var roligt att se hur Moa växer för var gång. Kommer så väl ihåg när hon var en liten bebis och de var på besök i Sverige för första gången, det är hela 8 år sedan nu!!

 

Alice var betydligt gladare i Moa :)

 

Tyvärr var vädret inte det bästa och det verkar mer som om hösten kommit än att det är mitt i sommaren.

På söndagen så åkte vi åter till Röstånga marknad där jag dagen innan hade inhandlat en enormt söt kofta till Gustav som jag absolut skulle ha en till av. Tyvärr så hade de stängt sitt stånd och åkt därifrån jag så jag nöja mig med den vi redan hade köpt.

 

 

 

Torsdags så åt vi en god middag hemma som mormor och Gustav fick tag i ett kräfthuvud som han absolut inte ville släppa :O

 

 

 

Onsdagen så var vi för allra första gången och badade i havet, Gustav hade fått en fin soldräckt med Bamse på och han gillade verkligen att doppa sig i havet som var jättevarmt runt 26grader. Jag fick simma lite och det var verkligen länge sedan, kommer inte ens ihåg när det var sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0