Snart 1år och förkylning!

Förkylning är inget roligt alls, nu har vi varit det i snart en vecka och nu måste det bara sluta *schas förskylning*

 

Helgen som var skulle jag ha varit i Halmstad och tävlat men eftersom pluttan blev sjuk förra tävlingen så fick vi stanna hemma, men det gjorde inte så mycket eftersom denna helg har gått i vätans tecken!!

 

Lördag kväll fick vi tillbringa (eller jag bjöd in oss ,)) hos våra vänner Annette och Thomas! En enormt trevlig kväll som kunde ha varit hur lång som helst! Gustav fick åka traktor med Thomas och då även jag! Gustav tyckte det var enormt roligt och morrade i princip hela tiden, allra roligast tyckte han att det var när Thomas gasade på och det gick fort. Sedan var ju alla ljus, spakar och knappar väldigt spännande :)

 

Kvällen avslutades med att Thomas lekte tittut med Gustav vilket var extremt roligt och jag retar mig extremt att jag inte hade kameran i närheten. Hade varit så roligt att få med det på film hur glad Gustav blev ♥ och framförallt vilken fart han fick. Stor kärlek ♥♥♥

 

Nu är det bara ett par dagar kvar tills Gustav fyller 1 år!!! Vad tiden går fort knappt så man fattar det.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0