Badanka

Gått en hel del dagar sedan jag uppdaterade sist men vi har varit trötta. Jag var på truckutbildning förra veckan vilket gjorde att jag fick långa dagar och mycket hemifrån!

 

Gustav växer för var dag och blir mer barn än bebis. Gud vad snabbt tiden går man hinner inte med känns det som  :O

 

Vi har varit på boeltest vilket avklarades med glans! Hela 9920 gram och 76,5 cm blev summeringen och ligger bra på kurvorna.

 

Vi har gjort en hel del, varit på den första hästtävlingen utomhus där mamma rider och vi har badat en hel del nu i badbaljan. Just det där bada var ingen hit förra året han gillade det inte alls och blev ledsen varenda gång. Till slut fick han bada med mig och då släppte allt och han började tycka det var roligare, nu kan han bada i baljan sittandes helt själv med ett gäng badankor!! Bäst är Anke Vanke!! Som han valde helt själv på city gross.

 

 

 

De fem badankorna, den gula ankan är inte samma som Anke vanke. Anke Vanke är dubbelt så stor och har en snuttmun som är mysig att suga på :) Säger man badankor om alla även de inte är just ankor??

 

 

 

Inte hundrädd i vart fall :)

 

Bjuder Alice på skallra!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Svalöv

RSS 2.0